Stránky

Ušito s Bellet a Marinou


Tak právě tihle sloni za to můžou, že jsem poprvé, opravdu naprosto poprvé překonala svou lenost a nechala se vést nikoliv svým momentálním nápadem, nýbržto návodem. Ovšem návodem tak dobře zpracovaným, že jsem v půlce neutekla od práce rozdělané, ba co víc, zkusila další a další ... za to vše patří veliké díky. Tobě, Bellet, za tu odvahu, píli, skvělé provedení, polopatické vysvětlení i nám, natvrdlejším, a vůbec prostě za to, že tu tento ojedinělý projekt je a bude. Chyběl tu, díky.


Na kabelky já prostě nemám tu správnou dávku trpělivosti ... víc jsem jich nezvládla. A nelepší se to ani s věkem.


 



Zato Jonášů a jiných "měkoňů" jsem ušila jak pro regiment. Tady se to bohužel s věkem také nezlepšuje. Možná nás ty hračky jednou dočista zavalej.

 

 
                
                     

















  


      
   

   
 






3 komentáře:

  1. Ta knoflíčková taška je naprostá bomba!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...tak na té si já taky ulítávám :))

      A, "propó", nemohla jsem nezanechat stopu na mém blogu:

      http://pavpab.blogspot.com/2012/03/jezisek-chodi-i-na-jare.html

      ...ať neztrácíš recy střevo
      Pavlína

      Vymazat
  2. Prosím byl by návod, jak ušít slona, medvídka, dinosaura? :)

    OdpovědětVymazat